Ακόμα δύο κορυφαίες διακρίσεις έρχονται να επιβεβαιώσουν με τον πιο εμφατικό τρόπο την υπεροχή της iPH Iakovos Photiades Group of Companies Ltd στην κυπριακή αγορά και να επιβραβεύσουν τόσο τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες της προς τους προμηθευτές της, όσο και την άριστη ανταπόκρισή της στις ανάγκες των καταναλωτών.
Τη χρονιά που μας πέρασε η iPH απέσπασε δύο παγκόσμια βραβεία Arla® Distributor of the Year 2023. Συγκεκριμένα, κέρδισε την πρώτη θέση «Arla® Διανομέας της Χρονιάς 2023», καθώς και την τρίτη θέση στη βράβευση «LURPAK® Διανομέας της Χρονιάς» για τις ανάλογες ενέργειες μάρκετινγκ και την εξαιρετική απόδοση.
Πιο αναλυτικά, σε ό,τι αφορά το Arla® Φρέσκο Τυρί Κρέμα, η iPH ανέλαβε και έφερε εις πέρας την καμπάνια για το rebranding του προϊόντος, συμβάλλοντας καθοριστικά στη συνολική αύξηση των πωλήσεων κατά 131% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2022. Στην περίπτωση του βουτύρου LURPAK®, η καινοτόμα χριστουγεννιάτικη καμπάνια που υλοποιήθηκε κατάφερε να εντυπωσιάσει το κοινό, με αποτέλεσμα την ανάλογη αύξηση των πωλήσεων κατά 133%.
Κλιμάκιο της ανώτατης διοίκησης της Arla® επισκέφθηκε την Κύπρο στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου για να παραδώσει τα βραβεία στην iPH και να συγχαρεί όλη την ομάδα για τις εξαιρετικές καμπάνιες μάρκετινγκ που αφορούσαν τα δύο συγκεκριμένα brands.
Ο σεβασμός, το ομαδικό πνεύμα, το πάθος, η υπευθυνότητα, η αξιοπιστία και η διαρκής εξέλιξη είναι οι αξίες και οι αρχές που χαρακτηρίζουν τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και τον τρόπο δράσης της iPH Iakovos Photiades Group of Companies Ltd. Αυτές οι αξίες παραμένουν όλα αυτά τα χρόνια αναλλοίωτες και της επιτρέπουν να υπηρετεί υπερήφανα και με αξιώσεις τη μακροπρόθεσμη αποστολή της, που δεν είναι άλλη από τη δημιουργία ισχυρών συνεργασιών με προμηθευτές και πελάτες, τους καρπούς των οποίων θα απολαμβάνει το κυπριακό καταναλωτικό κοινό.